onsdag 4. mars 2009

Be crazy, be free...

I miss you once again…

Det er ikke lett å skulle ta fatt på alle oppgavene som skal gjøres. Alle drømmene mine som skal bli sanne.. 

Jeg kommer ikke til å være den som ikke skal stille opp.. Fra denne dagen og fremover så har jeg i hvert fall fått ett litt morsomt syn på ting og tang..
Vi er bare molekyler som forsvinner når kroppen vår ikke orker mer. 
Sjelen våres forsvinner aldri.. Molekylene fikser opp i kroppen vår, men sjelen vår vil leve videre..

Tomhet.. Må være sterk sier dem… Jeg lyver… Jeg drømmer om å kunne være ærlig med meg selv. Jeg må være ærlig med familien min, med gutten min.. med alle rundt meg, med alle de jeg stoler på… 

Det var kult å prate med en kompis i stad.. Han er en ekte venn.. Han forstår meg, og jeg forstår han.. På en rar måte.. Skremmende kul måte… Han stiller opp hele veien han, på en måte som ingen har stilt opp for meg med de følelsene han kan gi meg.. Spooks…


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

be crazy be free.. from democraty

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar